.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام موجودیت جبهه فعالین دانشجویی مازندران

جبهه فعالین دانشجویی خط امام و رهبری استان مازندران با شعار صیانت از حریم ولایت ، وحدت و منفعت ملی ، معنویت و عقلانیت ، عدالت و آزادگی و تخصص و درایت اعلام موجودیت کرد .
حسینی سخنگوی این جبهه در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : از مدت ها پیش جمعی از مسئولین و فعالین دانشجویی دانشگاه های مختلف استان به صورت حقیقی قصد فعالیت در عرصه انتخابات و حمایت از نامزدهای اصلح استان را داشتند که در قالب جلساتی پیگیر این مسائل انتخاباتی بوده اند تا اینکه در جلسات اخیر تصمیم بر تشکیل جبهه ای با نام فعالین دانشجویی خط امام و رهبری گرفته شد .

وی افزود : اکثر اعضای شورای مرکزی این جبهه از مسئولین و فعالین سابق و فعلی تشکلهای دانشجویی از جمله انجمن های اسلامی ، بسیج دانشجویی ، کانون های فرهنگی و علمی می باشند که در دانشگاههای مختلف شهرستان های استان همچون آزاد ، غیرانتفاعی ، دولتی ، پیام نور و ... در حال تحصیل هستند . ترکیب شورای مرکزی هم به صورتی است که تقریباً از تمامی حوزه های انتخابیه استان حداقل یک فعال دانشجویی برجسته و نخبه به نمایندگی از فعالین دانشجویی که با ما همسو می باشند در آن حضور دارد .

حسینی در خصوص مسئولین این جبهه نیز گفت : در آخرین جلسه این شورا با آرای اعضای شورای مرکزی آقایان حسین شهری فعال چندین دوره انجمن اسلامی دانشگاه مازندران ، قیس فضلی فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور بهشهر و دبیر شورای کانون های دانشجویی هلال احمر استان ، محمدجواد خانپور دبیرسابق شورای هماهنگی تشکلهای دانشجویی استان و سیدهادی حسینی فعال بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) به ترتیب به عنوان دبیر جبهه ، دبیر اجرایی ، دبیر سیاسی و سخنگوی جبهه انتخاب شدند .

این فعال دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) در ادامه گفت : قصد داریم در آینده ای نزدیک لیست نامزدهای اصلح و مورد حمایت خود را منتشر نماییم و معیار ما در انتخاب این افراد میزان ولایتمداری و پایبندی آنها به اصول نظام اسلامی و قانون اساسی ، عقلانیت و اخلاق محوری ، تجربه و تخصص ، آزادگی و عدالت محوری و عدم وابستگی نامزدها به حلقه های ثروت و باندهای قدرت است .

عضو و سخنگوی سابق شورای هماهنگی تشکلهای دانشجویی استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد : دانشجویان و نامزدانی که قصد معرفی خود را به جبهه فعالین دانشجویی دارند می توانند از طریق پایگاه اینترنتی جبهه به آدرس jebhe-daneshjoo.com و یا آدرس الکترونیکی jebhe.daneshjoo@gmail.com با ما ارتباط برقرار نمایند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1390
بدانید شهید رجایی معلم بود و فرهنگیان شریف همواره بر آرمانها ی ارزشی و منش سیاسی ایشان پایبند و وفادارند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.